sobota, 16 maja 2009

Gabisia9 to......


Hakerka!!! I na dodatek kradnie konta ! Donosicel donosi,że Gabisia9 okrada innych. Niby robiła metamorfozy,a niektórym nawet ukradła! - tak mówią "Ofiary" tego zdarzenia :]  Niedawno Gabicha 9 mówiła,że odejdzie. Ale wiadomo przecież,że by tego nie zrobiła,bo za dużo w nie dała... - nie wiemy czy dużo.. Jak potrafi kopiować meble i ciuchy... Namęczyła się dzieweczka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz